Col·laboració de l’Escola Iris amb els campaments saharauis

• 6 de maig de 2024

Aquesta col·laboració va néixer fa 6 anys i és un conveni a 3 bandes: Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, Sant Vicenç dels Horts pel Sàhara i Fundació Iris Aquest mes d’abril, dues mestres de l’escola Iris han viatjat al campament de refugiats saharauis de Boujdour, situat al sud d’Algèria, al desert del Sàhara. Allà Llegir més

L’equip de jardineria recomana

• 2 d'abril de 2024

Davant l’emergència per sequera, tothom està patint restriccions pel que fa a la cura dels espais verds. Jardins públics i privats han d’implementar canvis en la manera de regar i també en la manera com s’han plantejat fins ara: com de convenient és plantar espècies tropicals o d’altres climes en un entorn mediterrani? Per una Llegir més

Voluntariat a la Caminada Solidària ’24

• 7 de març de 2024

11 participants, 75€ recaptats i una experiència divertida i enriquidora. Aquest és el resultat de la nostra col·laboració amb la Caminada Solidària per la investigació del càncer infantil que organitza l’entitat Temps de Lleure de Sant Vicenç. Diumenge 3 de març vam organitzar, per 3ª vegada, una jornada de voluntariat amb les persones usuàries i Llegir més

L’equip genuí és notícia

• 13 de febrer de 2024

L’Oriol Lopez, estudiant de periodisme, va decidir dedicar un treball universitari a l’equip Genuí de la Penya Barcelonista de Sant Vicenç. Aquest equip va néixer fa dues temporades amb l’objectiu d’incloure jugadors amb discapacitat intel·lectual al món del futbol. Per fer-ho, van comptar amb el nostre suport per fer difusió entre les persones usuàries i Llegir més

Visita del Conseller de Drets Socials, Carles Campuzano

• 1 de febrer de 2024

Aquest mes de gener hem rebut a Fundació IRIS la visita del conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, i de l’alcalde Miguel Comino juntament amb altres representants del govern de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts. La Roser Boladeras, directora gerent, i l’equip de professionals de la Fundació IRIS, els han acompanyat a conèixer la Llegir més

Col·laborem amb la Campanya de reis de Sant Boi

• 10 de gener de 2024

Ja és el segon any que mantenim la col·laboració amb la campanya de reis “Cap infant sense joguina”, organitzada pels Salesians de Sant Boi de Llobregat. Aquesta iniciativa va començar fa més de 40 anys i donen atenció a més d’un centenar d’infants que, en cas de no ser així, no tindrien regals aquella nit Llegir més