Aprofitant que el sol encara respecta, quatre grups del taller ocupacional van fer una sortida pel riu on van esmorzar i passar el matí. Actualment, i a conseqüència de la nova organització per les obres, hi ha grups que gairebé no coincideixen (uns estan a la residència i altres al taller). Tot i que sembli mentida, malgrat veure’s dia rere dia durant anys, encara no s’han cansat els uns dels altres!

Us deixem unes fotos de l’excursió:

El teu suport transforma vides.
Suma’t avui.