Esports i dinar al Camp de la Guàrdia

Dijous passat els nois i noies del taller ocupacional van fer una sortida al Camp de la Guàrdia, on cada any realitzen unes jornades esportives. També cada any, el restaurant Cal Pelé els convida a dinar i aquesta vegada han aprofitat per celebrar la festa de Sant Joan. Gracies Mari, per tot el que fas amb tant d’amor! 

El teu suport transforma vides.
Suma’t avui.