• Pla d’obertura del Taller Ocupacional

• 23 de juny de 2020

Dilluns 29 de juny, el taller obre les portes després de 3 mesos sense servei presencial. Us deixem el Pla d’obertura del centre i un vídeo on expliquem quines mesures prendrem i quin serà el nou funcionament durant el mes de juliol.     (Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo) Llegir més

• L’Escola Iris i el Pla Educatiu de l’Entorn 0-20

• 15 de juny de 2020

L’Escola Iris d’Educació Especial participa des del curs 19-20 del programa d’innovació “PLA EDUCATIU DE L’ENTORN 0-20” del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, del qual hi participem amb totes les escoles de Sant Vicenç dels Horts i amb d’altres de 5 municipis més de Catalunya. Gràcies a la nostra participació en el projecte, Llegir més

• Pla d’obertura de l’Escola Iris – FASE 2

• 8 de juny de 2020

Avui, dilluns 8 de juny, l’escola reobre per donar servei durant 15 dies, seguint les directrius del Departament d’Educació. Per consultar el Pla d’obertura, podeu clicar sobre la imatge PLA 0BERTURA 8 juny 2020 Llegir més

• FECETC organitza una donació de mascaretes

• 5 de maig de 2020

El passat 24 d’abril vam anar a recollir les mascaretes que FECETC ens va donar, gràcies als col·laboradors donants d’aquesta entitat. Gràcies a ells, disposem de més mascaretes per als treballadors i treballadores dels diferents CETs. La gerent de la nostra entitat va recollir-les al magatzem del proveïdor a Cornellà.   Podeu llegir la notícia Llegir més

VÍDEO – Tot anirà bé

• 22 d'abril de 2020

Volem compartir amb vosaltres un vídeo elaborat pels professionals del taller ocupacional i de l’escola per enviar molta força a tots els nostres usuaris i usuàries. Podeu trobar-lo també al Facebook i a l’Instagram de l’entitat per poder compartir-lo a les vostres xarxes. Esperem que us tregui un somriure i us doni força per continuar. Llegir més

Llegenda de Sant Jordi – Escola Iris

• 22 d'abril de 2020

Els mestres de l’escola han preparat la llegenda de Sant Jordi perquè els infants puguin celebrar la Diada en aquestes circumstàncies excepcionals. Us deixem el link al vídeo: https://www.facebook.com/watch/?v=862543257491660 Esperem que us agradi! Llegir més