AGENDA – 27 DE FEBRER Cinema Solidari

• 13 de Febrer de 2020

Us convidem a la PREESTRENA de la pel·lícula ESPECIALES, un llargmetratge que s’estrenarà als cinemes el 28 de febrer. Gràcies a la col·laboració amb la productora A Contracorriente Films podem oferir un únic passi: DIJOUS 27 DE FEBRER, 20h Cinemes Atrium (Sant Andreu de la Barca) L’entrada serà un donatiu de 4€ que es destinaran Llegir més

La Fundació a la Mostra 2020

• 7 de Febrer de 2020

Vam celebrar la 36a Mostra Comercial i Agrícola de Sant Vicenç els dies 25 i 26 de gener i escola, taller i CET vam estar presents. Vam vendre producte elaborat a l’escola d’educació especial i al taller ocupacional. L’equip de Jardineria va decorar l’espai museístic del Forn Romà amb motius florals i agrícoles. El diumenge Llegir més

Voluntaris al Gran Recapte

• 10 de Desembre de 2019

El passat divendres 22 de novembre un grupet de voluntaris del SOI van participar en el gran recapte d’aliments, recollint menjar per les persones més necessitades. Vam estar de voluntaris al supermercat Aldi de 9 a 13h. Vam recollir aliments de tot tipus, però el més necessari era: arròs, llenties, cigrons, llet, oli, pasta, conserves, Llegir més

25è Festival Benèfic – Nochebuena para todos

• 9 de Desembre de 2019

Aquest dissabte dia 14 de desembre a les 18h, al Teatre Municipal La Sala de Rubí, es celebrarà el 25è Festival Benèfic amb l’Associació Rociera de Rubí. Gràcies al Pepe Tejada, part dels beneficis d’aquest acte es destinen a la Fundació Iris. Cal reservar les entrades al telèfon 625.570.933 o al correu asociacionrocierarubi@gmail.com Llegir més