El taller ocupacional marxa de vacances

• 2 d'Agost de 2019

Els nois, noies i professionals del taller ocupacional marxen de vacances. Ens tornarem a veure el dia 2 de setembre. Els serveis de manipulats, bugaderia i jardineria resten OBERTS. Llegir més

Sopar Benèfic 2019

• 2 de Juliol de 2019

Es va celebrar el dissabte 29 de juny i van assistir més de 200 persones. L’acte va començar a les 21h amb la benvinguda per part del President de la Fundació Lluís Casas i la Directora-gerent Roser Boladeras. Després del sopar es van sortejar 150 lots i diferents obsequis especials. Families, col·laboradors, Ajuntament, professionals de Llegir més

Taller de galetes per treballador/es del CET

• 1 de Juliol de 2019

El dijous dia 20 de juny, l’encarregada de jardineria Isabel Yllescas va impartir un curset de galetes a treballadores dels CETs de la Fundació Iris. Va ser un moment de trobada després de la feina on van poder compartir i aprendre com s’elaboren les galetes que anualment es venen a la Fundació (per Nadal, pel Llegir més

Jornades Esportives a la Guàrdia

• 25 de Juny de 2019

Esports i dinar al Camp de la Guàrdia Dijous passat els nois i noies del taller ocupacional van fer una sortida al Camp de la Guàrdia, on cada any realitzen unes jornades esportives. També cada any, el restaurant Cal Pelé els convida a dinar i aquesta vegada han aprofitat per celebrar la festa de Sant Llegir més

Sortida al CRAM

• 13 de Juny de 2019

Els usuaris i usaries del taller han fet una sortida conjunta al CRAM del Prat de Llobregat Tot el taller ocupacional ha marxat aquest matí al Prat de Llobregat. Primer, han esmorzat al “Xiringuito el Calamar”, que ha col·laborat amb la Fundació oferint-nos gratuïtament un refresc. Després han fet una visita guiada per l’interior del Llegir més

Quan tens un fill amb discapacitat

• 23 de Maig de 2019

Benvinguts a Holanda Imatge de Miguel Gallardo Tenir un nen és com planejar unes fabuloses vacances a Itàlia. Et compres un munt de guies i comences a fer plans fantàstics. El Coliseu. El David de Miguel Ángel. Les góndoles de Venècia. Fins i tot aprens algunes frases útils en italià. Resulta molt emocionant. Després d’un Llegir més