• FECETC organitza una donació de mascaretes

• 5 de maig de 2020

El passat 24 d’abril vam anar a recollir les mascaretes que FECETC ens va donar, gràcies als col·laboradors donants d’aquesta entitat. Gràcies a ells, disposem de més mascaretes per als treballadors i treballadores dels diferents CETs. La gerent de la nostra entitat va recollir-les al magatzem del proveïdor a Cornellà.   Podeu llegir la notícia Llegir més

VÍDEO – Tot anirà bé

• 22 d'abril de 2020

Volem compartir amb vosaltres un vídeo elaborat pels professionals del taller ocupacional i de l’escola per enviar molta força a tots els nostres usuaris i usuàries. Podeu trobar-lo també al Facebook i a l’Instagram de l’entitat per poder compartir-lo a les vostres xarxes. Esperem que us tregui un somriure i us doni força per continuar. Llegir més

Llegenda de Sant Jordi – Escola Iris

• 22 d'abril de 2020

Els mestres de l’escola han preparat la llegenda de Sant Jordi perquè els infants puguin celebrar la Diada en aquestes circumstàncies excepcionals. Us deixem el link al vídeo: https://www.facebook.com/watch/?v=862543257491660 Esperem que us agradi! Llegir més

Celebrem San Jordi – QuedARTacasa

• 17 d'abril de 2020

Celebrem la diada de Sant Jordi. 🌷Participa al QuedARTacasa! Envia’ns un poema, escrit, fotografia o dibuix abans del 22 d’abril al correu projectes@fundacioiris.org Qui participi rebrà un detall de Sant Jordi virtual. Participació oberta a tothom. El material rebut es publicarà el dia 23 d’abril a les nostres xarxes socials. 🌷Fes un Donatiu per col·laborar Llegir més

Idees per superar la quarantena

• 18 de març de 2020

Donada la situació de confinament que estem vivint, compartirem a la web i a les nostres xarxes socials diverses idees per alleugerir l’avorriment i l’angoixa que puguin generar aquests dies. Les propostes seran aptes per infants i/o persones adultes (des de concerts en directe fins a audiollibres) i estaran disponibles per tothom. A mesura que Llegir més

AGENDA – 27 DE FEBRER Cinema Solidari

• 13 de febrer de 2020

Us convidem a la PREESTRENA de la pel·lícula ESPECIALES, un llargmetratge que s’estrenarà als cinemes el 28 de febrer. Gràcies a la col·laboració amb la productora A Contracorriente Films podem oferir un únic passi: DIJOUS 27 DE FEBRER, 20h Cinemes Atrium (Sant Andreu de la Barca) L’entrada serà un donatiu de 4€ que es destinaran Llegir més