- 3 d'octubre de 2025
- 127
- 0

La Fundació Iris segueix avançant en la creació de l’Espai Vida, un projecte que combina natura, educació i inclusió per oferir experiències transformadores a tota la comunitat.
Un pas important en aquesta preparació ha estat possible gràcies a Barnacrop, que ens ha fet una donació de sauló per adequar el terreny. Aquest material és el fonament que ens permetrà crear camins accessibles i espais preparats per al futur jardí i les activitats educatives.
Aquest gest és molt més que un suport logístic: és una mostra de com les empreses poden contribuir de manera significativa al nostre projecte.
👉 Les donacions en espècies són una de les vies de col·laboració que ens permeten avançar en iniciatives inclusives i sostenibles com l’Espai Vida.
💜 Gràcies, Barnacrop, per fer-ho possible.




