WhatsApp Image 2024-02-29 at 10.17.58

L’equip de jardineria recomana

2 d’abril de 2024

Davant l’emergència per sequera, tothom està patint restriccions pel que fa a la cura dels espais verds.

Jardins públics i privats han d’implementar canvis en la manera de regar i també en la manera com s’han plantejat fins ara: com de convenient és plantar espècies tropicals o d’altres climes en un entorn mediterrani?

Per una banda, la demanda elevada d’aigua no es pot assumir en l’actualitat i, per l’altra, les espècies autòctones que contribueixen a la biodiversitat han passat a un segon pla.

Des de l’equip de jardineria donem alguns consells per poder mantenir els vostres espais verds:

Malgrat les restriccions, l’equip de jardineria continua fent el manteniment de parcs i jardins procurant adaptar la vegetació a la situació actual. Un dels consells que hem donat té relació amb els darrers treballs que hem fet. A diferents espais municipals hem plantat 40 arbres que es regaran amb aigües freàtiques.

Recordem les restriccions vigents vinculades al reg:

El teu suport transforma vides.
Suma’t avui.