1ª i 2ª Mobilització pels CETs

• 11 de febrer de 2019

S’estan organitzant mobilitzacions des de DINCAT per demanar a la Generalitat que compleixi amb els acords relatius als Centres Especials de Treball

La situació econòmica dels Centres Especials de Treball ha anat empitjorant des de fa uns anys, degut a que les entitats NO rebem a temps els pagaments de la Generalitat i cada any es retallen més.
Des de DINCAT, s’estan duent a terme diferents actuacions per denunciar aquesta situació i demanar a la Generalitat:

• L’actualització i increment de les tarifes per recuperar el poder adquisitiu perdut des del 2009 com a via necessària per garantir la qualitat d’atenció a les persones
  • La sostenibilitat dels serveis i les condicions laborals dels professionals.

En definitiva, demanem que la Generalitat compleixi els compromisos!

Per això DIJOUS dia 31 de Gener, es va convocar la PRIMERA MOBILITZACIÓ en la que treballadors i families de la fundació vam tallar durant mitja hora la carretera de Sant Boi.

A més, DIJOUS dia 7 de Febrer es va convocar la SEGONA MOBILITZACIÓ que va consistir en penjar als balcons de les famílies i els treballadors de la fundació una pancarta reivindicant un canvi en la situació de les persones amb discapacitat.

Moltes gràcies a totes les famílies que van participar a les mobilitzacions, i a aquells que, sense tenir cap familiar dins la Fundació, s’han unit en la protesta.

La vostra participació és imprescincible!