Visita Perlement 1

Reunió al Parlament de Catalunya per desbloquejar l’obertura de la Llar Residència de Fundació Iris

16 de desembre de 2024

El passat dia 10 l’Helena Gregorio, gerent de la Fundació, i la Marta Raventós, directora de la Llar residència, van mantenir una reunió amb la Sra. Mònica Ríos i el Sr. José Ignacio Aparicio, diputats del Parlament de Catalunya. Van acompanyar-nos a la reunió els Srs. Collado en representació de les famílies.

Durant la trobada vam posar de manifest la situació de la Llar residència, que resta pendent d’obertura donat que des de fa 20 mesos l’Administració no convoca provisió de serveis per tal de concertar les places.

Agraïm la predisposició de la Sra. Ríos i el Sr. Aparicio per treballar conjuntament en la defensa dels drets de les persones que atenem i les seves famílies. 💪

#inclusió #dretssocials #fundacioiris #treballenxarxa

El teu suport transforma vides.
Suma’t avui.