Postal de Nadal per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts
13 de gener de 2020
Com cada any, el Taller Ocupacional ha dissenyat i elaborat la postal de Nadal que l’Ajuntament ha entregat a les diferents entitats del poble.
Les postals es realitzen a mà per les persones usuaries del taller ocupacional i aquest any s’han treballat sota el missatge de la Pau.
Aquest ha sigut el resultat:
