Diuen que no en sabem
29 d’octubre de 2019
Diuen que no sabem fer moltes coses: que no sabem conduir, que no sabem anar sols pel carrer, que no sabem fer bricolatge…
Doncs, sabeu? Podem i sabem fer moltíssimes coses, entre elles, utilitzar eines.
Us deixem unes fotografies del Taller dels invents, que es fa al Taller Ocupacional.

